Ārkārtas simbolu ”izveide” plānā viss ir aptuveni vienkāršs. Tam ir jābūt vitāli svarīgam, un tas joprojām ir viegli uztverams. Tam vienā attēlā ir jāpastāsta novērotājam, kāds ir jūsu uzņēmums, tirdzniecība vai ieguvums.
Arhitekts par “Logo” ārkārtīgi populārā Twitter putniņa simbolu reiz teica, ka viņa centrālo šovu vada simbolu dizaineri: “Izdari tikai vienu triku.” Es dievinu šo centrēto pieeju, jo tā liek jums piešķirt tā prioritāti bez piepūles, nevis pārspīlēta dizaina.
Mūsdienās daži no Logo visgudrākajiem uzņēmumiem ir tie, kuriem ir vienīgais veids, kā izprast problēmu, un šī sprieduma pamatā ir zīmola izveide (veidošana).
Izveidojiet pozitīvu “Logo” uztveri, lieliskam simbolam ir jārada pārliecinošs iespaids par to, kāds ir jūsu uzņēmums gandrīz, tam vajadzētu ātri pozitīvi novērtēt jūsu uzņēmuma iemeslu jūsu skatītāju mērķa grupai.
Lieliskam Logo simbolam ir arī jābūt paplašināmam, tas ir bez piepūles jāpiemēro jebkuram un visiem jūsu zīmola, vielas, vietnes, sociālajiem tīkliem, e-pasta, komplektēšanas un citiem Logo saskares punktiem.
Gadījumā, ja par Logo mums būtu jāsniedz viens svarīgākais padoms, plānojot simbolu, tas būtu izvairīties no izplatītākajiem izveideburtveidoliem.