Krāsas ir ”izveide” viens no svarīgākajiem vizuālās personības komponentiem, tādēļ, ja neviens konkurents neizmanto konkrētu krāsu, kas atbilst jūsu zīmolam, tā ir krāsa, kas jums piederēs kā tirdzniecības zīme, un tā uzreiz ļaus jums izcelties uz konkurentu fona.
Apzinoties arī konkurentu “Logo” logotipus, tiek garantēts, ka izvēlaties burtveidolu, kas vitrīnā netiek izmantots. Godīgi pierādījiet, ka izvēlētajam teksta stilam ir atbilstoša saistība ar jūsu tirdzniecību un zīmolu — neesiet daudzveidīgs, lai būtu atšķirīgs.
Vai ir kādi izplatīti Logo teksta stili vai krāsas? Vai visi mēģina radīt salīdzināmu iespaidu, un, iespējams, ka tā ir, kas izveidetas ir?
Jūsu simbolam “Logo” ir jābūt kompetentam, lai atspoguļotu jūsu uzņēmuma, preces vai ieguvuma vērtības. Jūs esat zīmols, jūs esat patiesības avots, un logotipa uzdevums ir būt par līdzekli, lai šīs īpašības nodotu sabiedrībai.
Simbols Logo nav tas, kas veido uzņēmumu; daudzos veidos uzņēmums izgatavo simbolu. Nike simbols nav nekas vairāk kā atzīme, ja vien tas nav saistīts ar Nike uzņēmuma kvalitāti, stāstiem un Logo demonstrēšanu.
Pirmkārt par Logo, ir svarīgi zināt, kas ir jūsu konkurenti. Tādā veidā jūs uzzināsit, kādas krāsas un burtveidolu izveide tiek izmantota šobrīd.