Protams, simbola ”izveide” ir daudz vairāk sastāvdaļu, taču vissvarīgākais ir padarīt to par vissvarīgāko. Tas jūs atšķir kā komerciju un padara jūs piemērotu.
Tā kā unikālais “Logo” Nike Šefs teica, ka “dizains ir jūsu zīmola klusais biznesa pārvaldnieks”, jūsu simbols tajā brīdī ir krusa, ko uzņēmums izmanto. Mēs ticam, ka šie simboli ir uzlabojuši jūsu zīmola izveidi. Iepazīstieties ar mūsu kopējo tiešo informāciju par to, kā izveidot simbolu zvanot, lai jūs izveidotu simbolu, par kuru esat priecīgs.
Neticamami, bet Logo simbolam ir kontrole, lai paziņotu par savu unikālo zīmola pārliecību, izolētu jūs no konkurentiem un izveidesaliedētu jūsu cilti.
Uzņēmumi “Logo” plāno ieguldīt desmitiem tūkstošu eiro un tomēr negūst panākumus ar simbolu, kurš par sevi neko neizsaka vai nenorāda uz nozari, kurā strādā uzņēmums.
Izmantojiet savu konkurentu Logo izvēli kā pārbaužu un izlīdzināšanas komplektu, lai palīdzētu jums izdarīt daudz labākas izvēles (un, iespējams, rezervē papildus Logo).
Kad jūsu Logo uzņēmums sāks augt, jūsu zīmols kļūs par vienu no svarīgākajām jūsu biznesa sastāvdaļām. No paša sākuma jums ir jāveido stāsts, kuru jūs varat vienkārši mainīt, un, sākot ar dažiem klientiem, tas joprojām izveidebūs prātā.