SĀKUMS     CENAS     GALERIJA     KONTAKTI

baneris

Baneri - Baneru druka - Baneru druka uz PVH baneru materiāla

baneris # baneris

Izcila drukas kvalitāte un zemas izmaksas. Frontlit (baneru PVH materiāls) – 440/510 g/m² PVH materiāls reklāmas karogu (baneru) izgatavošanai.

Lielformāta drukas darbiem izmantojam Roland eko-solventa lielformāta drukas printeri. Baneri.

Virsslānis tiek apstrādāts ar speciālo laku, kas nodrošina materiāla aizsardzību pret vides iedarbību un aizsargā pilnkrāsas apdruku, kā arī nodrošina stabilu līmplēves uzklāšanu (uzlīmēšanu) uz tā, veidojot aplikāciju.

Materiāla virsma ir paredzēta solventa vai ekosolventa apdrukai. Materiāls ir noturīgs pret temperatūras svārstībām, nokrišņiem un UV staru (saules staru) ietekmes. Audums ir vienkārši sašujams un kausējams, to viegli transportēt, montēt un demontēt.

Priekšrocības: Zemas izmaksas, var drukāt no 1 eksemplāra, piemērots iekštelpās un āra apstākļos, viegli transportējams un montējams.

Cena : 20 eur/ m (cena norādīta bez PVN) cenā iekļauts: baneris 130 cm x 100cm, pēcapstrāde lakošana un kniedes (50, 30 cm atstarpes pēc pieprasījuma) Cena norādīta pie gatava maketa.

Baneru druka - Digitālā druka uz PVH baneru materiāla

kreklu apdruka  t kreklu apdruka  t krekli ar apdruku  krekli ar apdruku

MC Dizains 2017-2022 © Lielformāta druka

Izlemiet, kur tiks rādīts jūsu reklāmkarogs?


Vieta, kurā plānojat izkārt savu reklāmkarogu, ietekmēs jūsu izkārtnes izmēru, krāsu, ziņojumapmaiņu un materiālu. Vai jūsu reklāmkarogs būs virs jūsu veikala durvīm, sporta pasākumā, zemnieku tirgū vai skatlogā? Divpusējs reklāmkarogs varētu būt ideāls, ja vēlaties nosūtīt ziņojumu klientiem * un* ārpus jūsu veikala, savukārt izvelkamais reklāmkarogs ir lieliski piemērots, lai ņemtu līdzi uz izstādēm un tirgiem.


Atkarībā no izvietojuma apsveriet, ko jūsu auditorija darīs, lasot jūsu banerisreklāmkarogu — stāvēs, staigās, brauc, sēž vilcienā — un cik tālu viņi būs. Tas ietekmē tādas lietas kā reklāmkaroga lielums, vertikāli vai horizontāli, izmantoto fontu un vārdu skaitu, ar kuriem jums būs jāspēlē. Jāņem vērā arī fons aiz reklāmkaroga (lapu koki, sarkani ķieģeļi, baltas sienas?). Jūs vēlaties, lai jūsu reklāmkarogs izceltos uz tā fona. Tas viss atgriežas pie jūsu klienta uzmanības piesaistīšanas.


Saglabājiet savu ziņojumu vienkāršu un mērķtiecīgu:


Katram reklāmkarogam ir jābūt galvenajam mērķim… tāpēc izlemiet, ko baneris vēlaties, lai cilvēki darītu, ieraugot jūsu reklāmkarogu. Piemēram, jūs varētu vēlēties, lai cilvēki ienāk jūsu veikalā, pieprasītu cenas piedāvājumu vai apmeklētu jūsu vietni — neatkarīgi no jūsu reklāmkaroga mērķa, pārliecinieties, vai aicinājums uz darbību ir skaidrs un kodolīgs.


Runājot par vārdiem, mazāk ir vairāk. Lielākā daļa cilvēku redzēs jūsu baneri no attāluma (un varbūt tikai uz sekundes daļu, ja viņi ir kustībā), tāpēc pārliecinieties, ka baneris var uztvert jūsu ziņojumu. Izvēlieties īsus, tiešus, viegli lasāmus apgalvojumus un izvairieties no nevajadzīgiem vārdiem — ja varat izgriezt vārdu un jūsu vēstījums paliek nemainīgs, dariet to.


Izveidojiet vizuālo un baneris stāstījuma hierarhiju:


Jūsu ziņojumapmaiņas un informācijas secība — hierarhija — lielā mērā ietekmēs jūsu reklāmkaroga efektivitāti. Izceliet galveno informāciju un pārliecinieties, ka jūsu galvenais vēstījums izceļas neatkarīgi no tā, vai tas ir palielināts fotoattēls vai treknraksts.


Sakārtojiet pārējos banera elementus (piemēram, sekundāro informāciju vai papildu informāciju) ap šo galveno fokusa punktu mazākā burtveidā.


Vai izvēlēties salasāmu fontu?


Klasisku, treknu fontu izvēle, piemēram, Helvetica, Century Gothic un Verdana, piešķirs jūsu reklāmkarogam profesionālu izskatu un sajūtu, v baneris ienlaikus saglabājot augstu lasāmību. Lai cik vilinoši tas nebūtu, izvairieties no rotaļīgiem un neparastiem fontiem — jūsu klientiem būs grūtāk izlasīt jūsu sakāmo.


Jūsu reklāmkarogs parasti būs redzams no lielāka attāluma, tāpēc padomājiet par fonta baneris lielumu. Turklāt mēģiniet izvairīties no nevienmērīga fontu lieluma… ievērojiet ne vairāk kā trīs, lai jūsu dizains neizskatītos haotisks.


Izmantojiet krāsas, lai izveidotu kontrastu:


Lai gan jūs parasti vēlaties saglabāt savu reklāmkarogu pie zīmola un izmantot tās pašas krāsas, ko izmantojat citviet banerismārketingā, ir svarīgi pievērst īpašu uzmanību to apvienošanai. Parasti vēlaties augstu kontrastu starp burtiem un fonu, tāpēc izvēlieties tumšu fontu uz gaiša fona vai otrādi.


Tāpat mēģiniet izvairīties no pasteļtoņiem, kas mēdz saplūst ar fonu, un tā vietā izvēlieties spilgtākas krāsas. Ja jūsu zīmola krāsas ir maigas un gaišas, vienkārši izveidojiet tās pašas nokrāsas drosmīgāku versiju, lai nodrošinātu lielāku kontrastu uz reklāmkaroga.


Vai izvēlēties dizaina veidni?


Tagad, kad zināt, kā izveidot reklāmkarogu, kas izceļas, ir pienācis laiks apvienot detaļas galīgajā dizainā. Vienkāršākais veids ir sākt ar pielāgojamu veidni — pēc tam pievienojiet baneris ziņojumu, izvēlieties fontu, augšupielādējiet logotipu un pielāgojiet izkārtojumu, līdz tas ir ideāli piemērots jūsu uzņēmumam.


Alternatīvi, ja jums jau ir savs pilns reklāmkaroga dizains, varat to vienkārši augšupielādēt jūsu izvēlētajā reklāmkarogā. Mūsu pieredze baneris liecina, ka Adobe Photoshop un Illustrator faili ir vislabākie formāti, ko izmantot, augšupielādējot savu dizainu.